2012-08-31 | 11:52:38

Sällskap.

Den dåliga uppdateringen beror på att jag i två dar legat på min rygg. Magsjukan, eller ev en rejäl magkatarr har varit på besök. Så det mest spännande som jag gjort den senaste tiden är de korta promenaderna runt huset med hundarna, med håret på sne och lagom snygga kläder.
Tack och lov har jag haft Matt Bomer och White Collar som sällskap, annars hade jag nog blivit smått galen. Hatar verkligen att ligga inne och inte ha någon ork. Tankarna börjar snabbt att snurra, allt som skulle behöva göras, pengarna man förlorar på att inte vara på jobbet.
Men i morgon ska jag vara fit for fight och tillbaka, det har jag redan bestämt.
 
Så vad har ni gjort de två senaste dagarna ??!!
 
 
 

Kommentarer
Sandra skrev:

urk... inte roligt med magsjuka. bra att du får vila och ta igen dig. krya på dig. kram Sandra

2012-08-31 | 12:59:43
URL: http://sohlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback