2012-08-15 | 16:09:48

Tomt vare här.

Jag vet inte riktigt vad felet är, men jag kan inte blogga från datorn just nu. Och från telefonen blir det inte riktigt som jag vill. Inte enbart därför som det varit dåligt med inlägg på senaste tiden dock. Jag har varken tid eller lust just nu.
Skrivit en massa inlägg i huvudet, men så fort jag ska försöka få ner mina tankar i ord så går det bara inte.
Semestern är slut och vardagen har tagit vid. I vanliga fall brukar jag gilla övergången men inte i år. Jag hade velat ha mer tid till att njuta av sommaren och alla saker som inte blev av.

Hoppas ni lever och mår där ute !!


Kommentarer
Magda skrev:

Hallå!, ursäkta för mitt sjuukt sena svar på din kommentar :) Har varit på semester på gotland, får väl skylla på de =)
Men tack för dina värmande ord, är så kul att få uppdrag så ta och gift dig nu ;)
Ahaa, vilken spännande dröm du hade.. men vem vet, det kanske inte är omöjligt =) Kram

2012-08-15 | 17:04:53
URL: http://www.vatto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback