2012-12-09 | 15:05:45

Andra advent.

Det var riktigt roligt igår. Efter julfesten så var vi ett stort gäng som åkte in till stan och gick ut på Challange. Där dansades, skrattades och Coopades det som bara den.
Vi var kvar till stället stängde och jag var inte i säng förrän efter fyra.
Tack alla inblandade för en bra kväll !!
 
I morse vaknade jag dock strax efter sju, klädde på mig och gick på en härlig morgonpromenad med pojkarna. Snön föll och det var i princip tomt ute, förutom en traktor som skottade bort all snö som fallit under natten. Hade det varit julaftonsmorgon så hade det i princip varit perfektion.
La mig i soffan för att se Nyhetsmorgon och må lite gott. Lyckades somna en stund, och har varit lite halvslö hela förmiddagen.
 
I ugnen finns nu saffransskorpor !! Doftar helt sjukt gott och jag blir lycklig bara av att se på dem.
Utanför fönstret faller lapphandskar och granen ska kläs ikväll.
Ja det låter nästan för bra för att vara sant !!
 
Njut av andra advent kära ni, snart är julen här och förbi och kanske lämnar kanske kvar en önskan om mer. Det brukar den göra hos mig. Men det är NU vi finns här, det är NU det sker.
 
Hemgång i en snöig natt.
 
Julig morgonpromenad i staden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback