2012-12-05 | 10:00:55

Lediga onsdag.

Igår hann jag med att förstöra min nya, fina julduk. Jag hann även med att köpa inte bara en, utan två nya dukar. Storhandlade, frös, beställde några julklappar, stökade lite och bakade lite. Vi ska ha adventsfika på jobbet på fredag, och jag har några saker som jag vill prova på. Och vem passar bättre som "offer" än kollegorna, som iof äter allt.
Igår bakade jag iallafall den numera klassiska Rocky Roaden, men jag hittade ett recept där man gör den mer som en kaka än som godis. Recept kommer senare.
 
Idag är jag ledig, första lediga dagen på en vecka. Men jag ska inte gnäll, jobbar bara torsdag och fredag och sen är jag ledig helgen.
Funderar om jag ska fortsätta baka, eller om jag ska dra iväg till grannstaden och se om jag hittar någon fler klapp.
Först ska jag dock läsa mina favoritbloggar. Har gjort en helt ny mapp på datorn men de bloggar som jag tycker ger helt fantastiska jultips och sprider julens härliga känsla. En bra start på morgonen helt enkelt !!
 

Kommentarer
Malla skrev:

TACK för din fina fina kommentar :)

2012-12-05 | 10:14:50
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback