2012-02-25 | 09:00:03

En ny god vana.

Jag har börjat gilla min morgonstunder med vovvarna. Som ni vet så var det först jobbigt att kliva upp och gå ut med dem, sen så började det gå helt ok och nu känner jag att jag inte skule vilja vara utan dem.
Så är det med alla nya vanor, att börja träna är ett exempel. Börja gå till jobbet är ett annat. Det gäller bara att ta sig över den dära kullen då det är som jobbigast, snart kommer din kropp belöna dig med känslan att du längtar efter att få röra på dig.


Jobb även denna helg. Så det lär inte hända mkt på denna bloggen.
Jag behöver inspiration, vad ska jag skriva om ??



image description

Kommentarer
Åskrås skrev:

Detta är drömmen för mig,att kunna gå på stan & ingen kan titta på mig. Iofs så är ju inga affärer öppna så då kan jag ju inte handla. Hm tänkte inte så långt. Kram Åskrås

2012-02-25 | 21:46:01
Malla skrev:

jag tycker du kan visa mer från ditt hem!

2012-02-26 | 19:46:48
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback