2012-02-23 | 10:34:00

Hjälp mig.

Jag gjorde ju om i köket här före jul. Däremot så har jag fortfarande inte "pyntat" det. Hittade en hylla på Mio som jag har tänkt inhandla, men jag behöver er hjälp. Eftersom jag är helt värdelös när det gäller inredning och se hur saker och ting kommer bli, så kan jag inte bestämma mig för om jag ska köpa en vit eller svart hylla.
Här kommer alltså NI in.
Bestäm åt mig tack !!

 
Så ser alltså hyllan ut.




Och den ska stå emot den väggen.

Så säg nu vad ni tycker, och gör he nu !!¨




Och ja mamma, jag har numera gardinder uppsatta.


Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Vitt är ju det snyggaste jag vet, så jag röstar på det! =)

2012-02-23 | 12:10:58
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Anonym skrev:

Det beror helt på vad man vill framträda tycker jag. Om du väljer en vit så faller den som in i inredningen, blir inte lika synlig och den är lättare att håla ren. Dammet syns inte lika fort som för en svart. Men den svart framträder mer och lyfter fram de svart i eran fondtapet. Blir lite skarpare med en svart. Det är ett svårt val.. :) Köp hem båda och prova och återlämna den som inte faller dig i smaken ;) hihi.... stor kram Sandra

2012-02-23 | 12:44:11
URL: http://sohlund.blogg.se/
Anonym skrev:

Vit blir bäst. Då syns inte goldenhår eller annat som kan sticka i ögat.

2012-02-23 | 20:30:19
Malla skrev:

jag säger också vit, mer lättstädat :)

2012-02-23 | 23:11:59
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback