2012-02-04 | 18:18:51

I´m a hamster.

Bra med lite väl kallt ute, är att man måste ta tag i saker här hemma istället. Jag har gått igenom mina kläder. Min garderob är som en aldrig sinande ström av nya bekantskaper. Kläder det känns som om jag aldrig träffat på förr.
Mitt problem är att jag är en hamster, jag kan inte kasta saker och lägger allt på hög. Men realisten i mig inser att jag kan ju inte köpa nytt om jag inte gör av med lite saker. Så en påse blev det idag, man får ta det i små steg, så jag inte chockar mig själv.
Egentligen skulle jag också behöva plocka ut sommarkläderna på höst/vintern, och vise versa. Vet dock inte vart jag ska förvara dem under den perioden som de inte används. Känns inte så fräscht att lägga ner dem i förrådet. Och lägenheten har tyvärr alldeles för få garderober (fem st, ok sex om man räknar med den i hallen, men den är ju full med ytterkläder.).

Förslag, hur gör ni, hur gör djur ??!!

Kommentarer
Ullis skrev:

Vi har en klädkammare, som jag och sambon delar. Vi har en sida var. Sedan har vi ett linneskåp och 4 garderober.

2012-02-05 | 23:40:51
URL: http://www.ulliso.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback