2012-02-02 | 21:41:15

Kalsonger.

Idag har jag tyckt det har varit lite kallt, mest hela dagen.
På hundpromenaden, i lägenheten, på jobbet, i lägenheten.
På promenaden var det tur att jag har Sveriges varmaste jacka, samt är ägare till några tusen lånkalsonger. På jobbet är det tur att det finns fleecejackor, och hemma finns det båda tofflor och annat att tillgå.
Men man ska se allt positivt, och jag har inte frusit ihjäl, som ett stort antal människor i Ukraina tydligen har gjort.

Vet ni, ibland kan det förvåna mig att fortfarande, fast vi är på 2000-talet, så fryser, svälter osv. människor ihjäl. Borde vi inte ha kommit längre än så ??

Egentligen ville jag bara göra mitt bidrag till alla kyl-inslag som cirkulerar just nu.
Egentligen hade jag inte så mkt vettigt att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback