2012-02-22 | 09:04:29

Morning.

Återigen en ganska så dålig natt, men tackvare gårdagens mega-pn så fungerar jag hyfsat normalt idag.
Har varit ute med hundarna en sväng, bara någon fjuttig minusgrad och i princip vindstilla. De har precis fått mat och jag hör mitt tevatten koka.

Jag tänkte ha en tävling här i bloggen. Om man gillar att laga mat så kan detta var något. Hoppas att jag hinner lägga upp den under dagen, har en del jag ska hinna med innan jag börjar jobba klockan fyra.

Nu startar vi igång denna onsdag !!

Kommentarer
Melissa - Det allra mest personliga skrev:

Önskar dig en god natts sömn/eller en god morgon kanske passar bättre nu såhär snart 04:20 :D

Himla irriterande att man inte kan somna ibland, och att läsa runt på bloggar gör ju inte sömnen bättre, smällar man får ta :D

2012-02-23 | 04:39:12
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback