2012-02-27 | 06:54:56

Sagor.

Första gången jag kollade på klockan igår var hon fem över sju, alltså alldeles för tidigt för att gå ut med pojkarna på en kvällspromenad. Klockan nio gav jag upp och gick ut med dem. Några minuter senare låg jag i sängen. Natten blev dock ingen höjdare. Hamnade framför serien "Once upon a time", ni som har sett den vet att den handlar om sagoväsen fast i den riktiga världen. Hur som haver så har jag drömt mardrömmar hela natten om dessa väsen. Vaknad, somnat om, drömt och så börjat om. Jag vet inte varför, men jag har alltid varit känslig för sånt, efter ET kunde jag inte sova. Efter Scary Movie, som är en komedi, kunde jag inte sova. Skräckfilmer är alltså ingenting för mig.


Nåja måndag, och snart går vi in i en ny månad. Jobb idag med, inte ledig förrän på onsdag. I natt gick Oscarsgalan, men eftersom jag skulle upp och jobba så var det inte läge att sitta uppe och se den. Men jag hoppas på att den går i repris under dagen. Älskar röda mattan och alla tacktal.

-16 grader ute.
Klä på er ordentligt, och glöm inte mössan !!

Nu kör vi !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback