2012-02-20 | 21:08:47

Tänka sig.

Jag är en sådan person som alltid har mobilen med sig. Idag när jag skulle ut på äventyr så glömde jag den dock hemma. Insåg det en bit på vägen, men tänkte att det kunde vara skönt att vara utan den för en kväll.
När jag sen skulle köra hem, så funderade jag över hur jag skulle göra ifall bilen strejkade. Fast kom på att Theo har ju alltid gått som en klocka, så varför bekymra sig.
Tro ni inte att bilskrället håller på att stanna TVÅ gånger på vägen hem !!
Jag kunde inte annat än skratta, tänk att det aldrig slår fel alltså.

Vi kom hem alla tre, plus bilen. Blir dock att beställa en tid på verkstan, för jag vill inte pusch my luck, so to speak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback