2012-02-23 | 09:11:10

Trött, nä inte jag !!

Jag hann inte med bloggen igår. Förutom hundarna, städning, hembesök, nästan krocka för att jag blev så rädd för polisen, läsa boken, så jobbade jag även till 22.15 och när jag kom hem var jag helt slut.
Idag så klev jag upp klockan 06.00 trots att det är min lediga dag. Det var frukostmöte på jobbet och jag ville få en guldstjärna och träffa some nice girls.

Just kommit in med hundarna och tänkte att, hey jag är ju inte så trött !!
Men att jag försökte vattna min ljuslykta istället för en blomma bevisar nog motsatsen skulle jag tro.
Återkommer senare, för jag behöver eran hjälp. Plus att jag ska försöka få in tävlingen, ni är säkert många som sitter som på nålar.

Zzzzzzz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback