2012-02-20 | 18:09:00

Vintern när den är som bäst.

Vem behöver droger, då det finns sol och uteliv ??
Endorfin-kick, o yes !!
Dagar som idag, då älskar jag mitt Norrland. Sol, snöns knarrande, kylig luft som färgar mina kinder röda, jag kan inte tänka mig att vara utan denna årstid.

Som bilderna i förra inlägget visar, så tog vi oss ut på isen för första gången i år. Vi var inte ensam där ute, men det gjorde ingenting. Pojkarna kunde ändå springa lösa och matte kunde slappa tankarna fria.
Väl hemma var det trötta pojkar och en halvslö matte som la sig för en liten vilostund. Men sen så kom energin och det med råge. Jag har hunnit dammsuga, dammtorka och röja på diskbänken som ärligt talat såg hemsk ut.
Ska alldeles strax sätta mig i bilen för att åka iväg för att vara umgåsig.
Hoppas på en lika fin dag i morgon, då slutar jag kvart i elva och hade tänkt ta en repris av dagens promenad.
Är någon sugen att hänga på så är det bara att hojta till !!


Kommentarer
Louise skrev:

Så lite så =) Tack, dsm!

2012-02-20 | 19:38:25
URL: http://louisewendt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback