2012-01-07 | 11:46:02

Hello people.

Åhå har har antalet besöker ökat.
Välkomna ska ni vara !!

Ja, ingen har väl kunnat ungå att höra att Små Kronorna vann VM-finalen över Rysslan natten mot igår. Vilken match det var !!
Jag tog mig upp klockan två, och i säng 05.25. Väckarklockan ringde 06.00.
Så jag var lite trött där runt io på jobbet, men det gick förvånansvärt bra att jobba ändå. Många goa människor som höll mig igång.
När jag kom hem så var jag gode så sliten. En varm dusch, sen somnade jag under värmefilten. Försökte att inte sova alltför länge, så jag ändå skulle kunna sova i natt.
Det var dock lätt värt det, att vara uppe och få se den matchen, den kommer bli en klassiker !!

Idag började jag min dag med en lång hundpromenad, som avslutades med lite bus i snön. Pojkarna älskar verkligen det hära vädret. Ett lätt snöfall och minus fyra ungefär, matte klagar väl inte heller direkt.
Diesel var dock inte nöjd när jag klev upp och såg matchen igår, han knorrade, suckade och stönade högljutt. När sedan segervrålet kom, ja då fick han nog och gick och lade sig vid dörre, och kom inte tillbaka hur mkt jag än lockade på honom. Störa honom sådära, när han sover, illa, illa.

Ikväll är det 30-års fest för Sandra, 44 pers. blir vi visst. Tror på en mysche trevlig kväll !!
Så jag ska fixa håret, se lite Tour de Ski, göra resten av mig färdig, och sen blir det att åka. Min dag är ganska färdigplanerad om vi säger så.
I morgon ska jag soooooova, mysa framför Vinterstudion, och sen ska jag faktiskt göra ett ryck och plocka bort julen. Jag brukar alltid vara sist med detta, främst för att jag tycker det är så tråkigt.

Nåja, nu ska jag avrunda, men jag hoppas eran lördag blir riktigt bra och att ni får umgås med lite nära och kära !!

På återseende !! 



Stör mig ikke tack !!

Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Folk, speciellt i den här staden, har för lite att prata om =) Alltid är det nåt!



Hoppas du har en kanonkväll! =)

2012-01-07 | 22:09:20
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback