2012-01-16 | 20:07:12

Idrottsgalan.

Well, kroppen är inte riktigt med idag känner jag.
Så nu tar jag mitt gnäll och lägger mig i soffan för att se Idrottsgalan, den borde jag ju orka vara vaken till.
Jag kommer även att lägga min röst på Rolf-Göran ikväll. Tror inte att folk utanför hästvärlden inser hur stort det egentligen är. EM-guld, 1:a på världsrankingen och 2:a i världscupen.
Och det känns lite som om tex. Hellner kommer göra andra stora saker i framtiden. Som tex. sista etappen i Tour de Ski. Nä i år vore det roligt om en ryttare fick vinna.





Sen måste jag erkänna att jag tycker det är lite roligt att se allt idrottsfolk uppklädda. De ser alltid så malplacerade ut, och deras muskulösa kroppar brukar se rätt roliga ut i finkläder.

Kommentarer
Petra skrev:

Jag håller med dig! Det är jättekul att se dem uppklädda. Ser jätte konstigt ut! :) Och jag tycker det var underbart att Rolf-Göran tog hem det!! Folk klagar över det, men som du säger dem förstår inte hur stort det är!



Önskar dig en härlig dag! :)

2012-01-17 | 08:12:01
URL: http://frokenpe.blogg.se/
viktoria skrev:

Åh återigen tack för din kommentar. Va kul att du tycker om bilderna :) Jag övar mig och tycker det är himla roligt att fota!

Hur mår du?

Ha en bra vecka. STOR KRAM!

2012-01-17 | 09:37:16
URL: http://enlivsblandning.blogg.se/
viktoria skrev:

Men vad glad jag blir :) Självklart så får du lösenordet!

Hur mår du? Tar du hand om dig?

kram <3

2012-01-17 | 14:26:06
URL: http://enlivsblandning.blogg.se/
Jennie och Norah skrev:

Nej, det är sant! =)

Men jag tänker mer på att..Skidor är det för jämnan på TV. Skidor visas jämt och hör till de flestas hjärtan, medan ridsport nog inte fängslar alla. Svårt att förklara..Men en värdig vinnare var det såklart! =)



Haha, nej han får inte filma..Då blir det psyket nästa! =)

2012-01-17 | 19:36:00
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback