2012-01-04 | 14:04:30

Mörkt ute mest hela dagen.

Vet ni, idag har det inte blivit ljust här uppe på hela dagen. Vaknade runt nio och det var hyfsat mörkt ute, nu klockan två är det fortfarande mörkt. Beror nog på det grådisiga vädret vi har, men det känns i kroppen. Jag blir seg och tung. Nu är jag ju inte helt kry heller, men tänk vad lite dagsljus kan göra !!

Jag har sett skidorna nu på förmiddagen, och nu är det dags för en hundpromenad. Vovvarna älskar all snö som har kommit och blir helt galna så fort vi kommer utanför dörren. Ren och skär lycka, så underbart att se.
Igår satt jag uppe och såg hockeyn, Sveriga vidare till final. Men det var spännande, alldeles för spännande.
Hur man inte kan tycka om sport är en stor fråga för mig, speciellt vid tillfällen som igår.



Yes äntligen kan jag länka från bloggen igen. Nu kanske jag äntligen kan göra utamningen och visa er lite recept.
Men första ska hundarna få sitt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback