2012-01-15 | 22:58:59

My weekend.

Sorry alla ni som slaviskt följer min blogg, dålig uppdatering här, haha.
Gårdagen gick i 110, hundpromenad, innebandy, Coop, damp ner i soffan för att se senaste Pirates. Men ni som följt bloggen ett tag, vet ju att jag gillar ett högt tempo.
Söndagen började lugnare med soffmys och Nyhetsmorgon. Lite Vinterstudion på det och sen fick jag dåligt samvete över lägenheten. Julen fanns kvar och det var dags att göra något åt det. Jag trodde det skulle bli mörkt och tråkigt när julen försvann, men i år var det bara skönt. Fram med en massa vitt och en massa ljuskällor och den känns mycket luftigare, det känns lite lättare att andas faktiskt. Pricken över i:et var en bukett med vita tulpaner.
Det är visst tulpanens dag idag också, passande nog.
Åkte även ut till Munkis en sväng, behövde få vinterjackan tvättad av ett proffs. Hundarna fick busa av sig och jag fick vara lite trevlig.

Nu sitter jag här och ser lite TV. Golden Globe-galan är senare i natt, så jag funderar på om jag ska vara vaken tills dess, eller om jag ska ta mig lite sömn innan. Stora problem här på Aronsgatan ska ni veta.

Besöksnivån är högra än någonsin, men kommentarerna har sinat. Nu vill jag inte tigga en massa kommentarer, men jag ska inte ljuga, nog är det roligt att få lite respons på det man skriver.
Så nu undrar jag om det är något särskilt ni vill läsa om ??
-Hunderi.
-Hälsovägledning, med allt vad det innebär.
-Roliga blondinhistorier.
-Hur gott det är att dricka te.

Tell me, and I will please u !!



Kommentarer
Bjarne skrev:

Vill läsa mer om Te... :-P

2012-01-15 | 23:13:34
Jennie och Norah skrev:

Du vet precis vad du ska skriva för att göra en glad - Tack snälla du!! =)

2012-01-16 | 12:29:29
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Jennie W skrev:

Blondingrejen tycker jag :)

2012-01-16 | 20:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback