2012-01-16 | 12:28:46

*snark*.

Jaha, tror ni jag såg någon gala i natt ??
Nädå, nädå. Jag satt uppe till typ tjugo i två, såg en massa dokumentärer och dåliga filmer för att hålla mig vaken. Men då gick det bara inte längre, så jag ställde klockan på två och somnade. När klockan ringde så ifrågasatte jag varför jag ens ville upp och se den. Hur roligt kunde det vara ens??
Nu ångrar jag mig ju, såklart.
Så roligt att se all galmour på röda mattan, och höra alla tal när de vinner. Ni vet man får ta del av en värld som lockar lite.
Inte för att inte ha något privatliv lockar, men att få klä upp sig i asnygga (ja allt är ju inte snyggt) kläder, gå på galor, och för att inte tala om deras plånbok. Den skulle jag mer än gärna ta, haha.

Måndag igen, temperaturen är bra. Insåg igår att jag har ju ingen annan jacka än den jag lämnade till far för tvätt. Men eftersom det bara är runt minus två idag, så överlever jag som jag drar på mig en fleece eller liknande.
Nu ska jag dricka en kopp te, och se ett evsnitt av Grey´s innan jag gör något vettigare !!

Glad måndag på er !!

Kommentarer
Malla skrev:

men idag är det väl idrottsgala? det måste jag se :D

2012-01-16 | 19:03:42
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback