2012-01-30 | 19:07:52

Sova, sova, säng.

Jag skulle kunna sova hur mkt som helst just nu. Och även om jag också tror att man måste lyssna på kroppen, så måste det ju finnas någon gräns.
Sov dåligt i natt, men nu på eftermiddagen har jag sovit i nästan fyra timmar, och jag fick tvinga mig själv upp. Snabbt började jag städa och tvätta, bara för att jag inte skulle dimpa ner i soffan och fortsätta sova.

Nu sitter jag här med mitt "utvecklingssamtals-papper". Dags att bli utvecklad i morgon. Usch jag gillar verkligen inte att bedömma mig själv, för att sedan bli bedömnd. Inte riktigt min grej det här med att försöka hålla fram vad jag är bra på osv.
Får ont i magen av att bra tänka på det.

Så då slutar jag tänka på det, och tänker på hur smart jag tydligen är !!
http://illvet.se/manniskan/psykologi-beteende/intelligenta-barn-blir-vegetarianer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback