2012-01-20 | 10:10:38

Träningskläder.

Det är fredag, tror jag då. Inte sovit så bra i natt, men hey jag är ju ledig idag så jag kan däcka på soffa när jag vill typ.
Det är bra.

Surfade runt på lite hemsidor igår, har ju som börjat intressera mig för kettlebellsträning efter det att omten kom med en fin rosa till jul. Letar inspiration och tips på övningar.
Hittade en sida vid namn Kettlebell Center som jag kolla runt på lite. De hade en flik för kläder, och vem tycker inte om snygga, tuffa träningskläder lixom ??!!
Jag hittade denna på deras sida:

RKC Fiskarhatt

Hm, nja jag vet inte riktigt.
Fast vem vet, kanske skulle jag göra succé på gymmet i den, eller vad tror ni ??!!

Go mörron !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback