2012-07-03 | 19:34:59

Häxan surtant.

Här kommer ett surt inlägg från en mycket irriterad Jenny.
Jag är så less på att det ska gnällas över allting, hela tiden.
Och då menar jag inte bara på jobbet, även om det självklart klagas och gnälls alldeles för mycket där. Finns det verkligen inget bättre datum på grädde ?? Den som står i hyllan har sju dar kvar innan den går ut. Man får stå i kö jämt här, ja men på systemet kan du stå i dagar utan att gnälla.
Men det gnälls så himla mycket i allmänhet tycker jag.
Det är för mycket fotboll på TV och i tidningarna. Kom igen, den är EM i typ några veckor, vart typ fjärde år, du överlever nog. Det finns sporter som jag inte gillar, typ golf, och det finns kanaler som bara visar golf. Vet ni hur jag gör ?? Jag ser inte på dessa kanaler helt enkelt.
Det lever om från puben som ligger i samma hus som jag bor. Ööööö det tänkte du inte på när du flyttade in i samma hus som en pub ?? Samma sak med att det lever om i stan på fredag och lördagskvällar. Bor jag mitt i stan får jag räkna med att det låter lite. Orkar jag inte med det, så får jag helt enkelt välja att bo någgerst annerst.
Moderaterna är bara skit för Sverige. Ja men gå och rösta och göra någonting åt det.
 
Jag gnäller också, absolut, det ska jag erkänna. Men inte om allting, hela tiden. Jag kan tänka steget längre och inse att ibland finns det en förklaring till varför saker och ting är som de är. Ibland kanske det finns någon väg att ändra detta faktum, och när det inte gör det så måste jag kanske acceptera läget.
 
Nä gnäll och klaga mindre. Spara energin till att göra något roligare, och sluta vara så himla bittra !!

Kommentarer
Monica skrev:

Word! :)

2012-07-03 | 19:54:13
URL: http://moonkan.blogg.se
Anton skrev:

Oj så sant...oj oj oj så sant.

2012-07-04 | 21:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback