2012-07-11 | 17:55:18

Utgående.

Jag måste ha helt annorlunda smaklökar än resten av Sverige, för allt jag verkligen gillar slutar de att tillverka. Och nu menar jag inte att ett bara är en eller två gånger som detta har hänt, nej i princip alla mins favoriter har en efter en försvunnit. Vissa saker är lättare att komma över, andra inte alls lika roligt. Idag fick jag veta att den sort vegetarisk mat som är min absoluta favorit har utgått. Det finns ingen annan produkt på marknaden som ens är i närheten av att likna den. Tänk sig själv, din favoritmat är typ hamburgare. Och det är inte så att bara MAX stänger och du kan gå till McDonalds, nej nej hamburgare slutar att existera i hela världen. Eller om du gillar en god grillad fläskfilé, well sorry men grisarna vill inte längre bli filé !! Och det är ju inte direkt så att utbudet av vegetarisk mat är enormt. Så nu ska jag börja dricka mellanmjölk och äta falukorv, bara för att se om det är personligt eller inte !! Bitter minsann.


Kommentarer
Ullis skrev:

Känner igen det där. Precis så är det för mig också. :(

2012-07-21 | 22:19:01
URL: http://ulliso.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback