2012-06-14 | 00:29:28

Bakdax.

När funkar ni som bäst ??
Jag bakar som bäst sent på kvällen, där är jag precis som min mamma. Jag minns så väl ljudet från köket inför varje kalas, jul osv. Jag brukade ligga där i sängen och lyssna på hennes stök. Det var mysigt och tryggt.

Så ikväll när jag kom hem så påbörjade jag mitt kalasbak. Först ut var "Elinkakor" men denna gången gjorde jag dem i en lite annan tappning också. Tänkte bjuda jobbet på lite fika också och då kändes det lättare med lite större kakor, eller vad man nu ska kalla dem. Släkten får det vanliga formatet dock.
Är precis klar och ska hoppa i säng, så sov gott alla där ute !!


Kommentarer
M skrev:

Såg ruskigt gott ut!!!

2012-06-14 | 08:11:59
URL: http://wordsofasmalltowngirl.blogspot.com
Jennie och Norah skrev:

Jo, värmen och solen får gärna vara här hela dagar! Jag fullkomligt HATAR att se moln öht! =)



Ang. din bakning..Såg fruktat gott ut!! Jag fungerar bäst på morgonen/dagen. Och det gäller allt. Men nu för att hinna med så måste jag nog ställa mig och baka ngn kväll. Får se om det blir lika gott! =)

Du får jättegärna lägga ut bra och enkla recept!

2012-06-14 | 21:23:45
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback