2012-06-14 | 21:28:34

Framförhållning och blåbär.

Kakan jäste och hm tja den blev väl ok. Passade även på att göra en blåbärskaka, som jag pimpade med lite vit hackad choklad.
Skönt att ha kommit igång med bakningen, mkt kvar dock och jag vet att nästa vecka kommer det vara fullt ös på jobbet, vilket betyder en seg Jenny på kvällarna. Så jag tänker göra bort så mycket som går. Problemet är att frysen är för liten, eller snarare för full.

Båda recepten är från förra numret av Hembakat, en enligt mig mycket bra tidning !!


Kommentarer
Jennie skrev:

Åh, tack för tipset!

Blåbärspaj blir det, för jag kom precis ihåg att jag har säkert 5 liter blåbär i frysen! =)

2012-06-15 | 10:22:36
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback