2012-06-14 | 11:26:07

Ledig vardag.

Idag är jag ledig. Sista lediga vardagen på ett bra tag. Framöver är det heltidsjobb och mer därtill som gäller.
Men såklart har vi bokat in en fackmöte idag, så jag måste ändå förbi jobbet.
Har faktiskt redan varit iväg en sväng och fixat lite saker till kalaset, snart är det bara fikat och ev. smörgåstårtan som saknas. Velar fortfarande över om jag ska göra en själv eller inte.

Annars så är det "kallt" i Pite igen. En dag med värme, och två veckor med skit, så känns det iallafall. Jag vill ha värme och sol varje dag nu, det är ju faktiskt mitten av juni.

Vi horjes !!



Just ja, fick fråga vart man kan hitta mina önskningar. Här på Fika Mera finns det massor, likaså hos Syster Lycklig samt hos Carlsson Interiör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback