2012-06-13 | 12:55:16

Time

Jag har haft fullt upp de senaste dagarna, därför har det varit lite tomt på bloggen.
Igår jobbade jag, fixade saker till kalaset, premiärcyklade med hund, och kvällen avslutades med sommarfest på jobbet. Trolleri och tävlande stod på schemat.

Idag klev jag upp tidigt för att hinna cykla iväg och se Rasmus ta examen. Solen har fullkomligt strålat över Pite idag och man fick lite sommarkänsla när man fick höra alla bekanta examensmelodier. Sen blev det nostalgi på hög nivå när jag följde med moster K och kusinfamilj på Ekbergs för lite examensfika. Det var nämligen något vi gjorde när Tommy och jag var små, en examensfika på just Ekbergs. Tommy åt alltid en potatisbakelse och jag alltid en Sverigebakelse.
Hade vi inte jobb som väntade så hade iallafall jag och Elin suttit kvar där hela dagen, tittat på människor och surrat.
Jag börjar inte förrän fyra idag, så jag sitter och steker mig lite på balkongen, hade tänkt att även Jenny skulle få lite färg denna sommarn. Men för att inte bli alltför rastlös så har jag med mig lite inspiration.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback