2012-06-19 | 21:19:28

Ung.

Jobbat, storhandlat dyraste gången i hela mitt liv , längsta kvittot ever också. Förutom det har jag krossat minst en halvt dussin ägg, först i bilen hemma i Munkis och sen här i lägenheten. Jag har även hunnit baka en kladdig kokoskaka, samt bärkaka och nej det är inte choklad i någon utav dem, kakan är bars lite kladdigare i konsistensen. Jag har även rivit ut mina plåtar en två-tre gånger, varje gång har jag skrämt ihjäl mina stackars hundar. Jag har gjort två tårtor till jobbet, clotted cream, hämtat ut mins kalasprylar och som sagt varit ute till Munkis. Fått kryssa av en hel del på mina listor och jag känner mig faktiskt i fas.

Nu sitter jag på arslet i soffan och ser Sverige-Frankrike. Jag ska dricka chaite och njuta av min sista dag som "ung".


Kommentarer
Malla skrev:

har du fyllt år nu? grattis i så fall :)

2012-06-21 | 22:16:22
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback