2012-03-06 | 20:59:39

Blir inte alltid som man har tänkt sig.

Haha, jag som trodde jag skulle liva upp bloggen med en tävling, men ni är ju fyra tappra iallafall. =).

Jag har inte varit så aktiv här på ett tag, till viss del är det för allt tråkigt som har hänt. Men också för att jag har velat skriva om så mycket andra saker, som inte alls handlar om död och hemskheter. Fast jag vill ju inte att ni ska tro att jag är en hjärtlös typ som inte bryr mig om andra människor.
Så är det.

Nu när det är sagt kan jag dela med mig av lite härliga bilder ifrån helgen som gick. Solen log mot Pite och enligt min mening så borde det vara straffbart att inte vara ute när det är så härligt väder.

Haha, det blir inga bilder från helgen just nu, för nu ska ni få se vad jag "hittade" i soffan när jag kikade in i vardagsummet.



Och nej, hundarna får inte vara i soffan. Men Eskil tyckte tydligen att han förtjänade att mysa där idag.

Ha en skön kväll alla !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback