2012-03-22 | 22:19:21

Hårigt.

Jag har benvärk, ni vet sån som man hade som liten. Vissa kallar den visst för växtvärk, och inte mig emot. Jag skulle gärna har några cm till att fördela allt på.

Begravning i morgon, och jag vill inte gå. Jag vet att jag inte M Å S T E gå, men jag skulle nog ses som en ganska så hemsk människa om jag inte gick. Sen innerst inne så har jag inte heller samvete att stanna hemma. Jag måste finnas där för att stötta.

Iallafall har jag gjort slingor, på något konstigt vis så gör jag dem alltid sent på kvällen, så när jag väl ska skölja ut och fixa så är jag så trött att jag alltid funderar på om håret skulle finnas kvar nästa morgon ifall jag gick och la mig i det.
Jag har sköljt ut det, så nu kan jag sova. Eller kanske se några avsnitt av Grey´s, köpte hem säsong tre och fyra idag......yey !!

Sov gott och vakna torrt !!

Kommentarer
Emmeli och Mio skrev:

Nåh, tack Jenny!

Jag hoppas hon får Linus ögon men mitt hår.. ;)



Jag efterlyser mer shopping/outfit-bilder på dig!

Älskar den kategorin på din blogg :)



Ha en fin helg söta du. Kram!

2012-03-23 | 06:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback