2012-03-22 | 11:19:40

I´m back !!

Tillbaka !!
Har tillbringat större delen av veckan i soffan framför Grey´s Anatomy. Inte för att jag har varit slö, utan för att jag har varit sjuk.
Jobbade fm i tisdags och låg sen resten av dagen, igår stannade jag hemma, men idag ska jag jobba. Inte helt fräsch ännu med jag orkar vara uppe och det är en bra början.

Det har alltså inte hänt så mycket hos mig de senaste dagarna. Det är mest huvudet som har fått jobba. Och som sagt var, jag har sett Grey´s, från börjat. En mysche bra serie om ni frågar mig. Och jag har, utan att krydda, druckit nästan tio liter te. Bra för halsen, bra för själen.

Nu ska jag kolla igenom H&Ms vårkatalog som damp ner i brevlådan.


Ja, bara för att.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback