2012-03-13 | 05:26:20

Klister.

Gaaaaaah !! Nu är det inte roligt längre. Sovit som en kratta i natt, varit vaken sen runt halv tre och bara dåsat till kortare stunder. Jag gick ändå och la mig i hyfsat bra tid, efter det att jag råkat hamna på kanalen som sänder Big Brother och jag hade hunnit störa mig rejält på några av deltagarna. Töntar.
Men det är bara att kleta på sminket och klistra på ett leende, fast ärligt talat så vore det skönt att få sova bra mer än en natt i veckan.
Har ni några tips ??


Kommentarer
Jennie skrev:

Jag har ju ett ganska ljust hem i vanliga fall. Typ sommarfint även på vintern =) Så jag mååååste försöka klara av att vänta med att ljusa och fräscha upp det ännu mer! Blommor är tamejklån det mest fantastiska som finns! =)



Hoppas du får sova gott inatt!

2012-03-13 | 09:19:05
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback