2012-03-28 | 20:32:14

Ljus vare här.

Jag var ju ute efter ett par walking/springa-fort-skor, kanske även ett par som skulle fungera på jobbet. Åkte till Sportringen, där jobbar bästa Jessica och där har de ofta skor i lite mindre storlekar. Hittade två par, två helt olika skor. Ett par är toningskor, medans de andra är rejäla Asics. Rosa är de båda, de ena paret betydligt mer än det andra.


De är så rosa att de knappt går att få på bild.



Köpte hem båda eftersom jag omöjligt kunde välja. Måste prova gå i toningsdojorna lite hemma och se hur höften reagerar. Sen är de liiiite vida, jag har väldigt smala fötter. Asicsen sitter som gjuten, men Reebooken är ju bara för cool i färgen. Att köpa båda finns det inte riktigt budget till just nu.

Sen så köpte jag ju som sagt var lite ljus. Hade kunnat köpa en bunt till, men jag höll mig från att gå helt bananas.



Halva priset gör ju att jag typ fick tre av dem på köpet typ alltså nästan.
Kanske tar jag mig en sväng förbi även på fredag, känns inte lika farligt om jag köper dem i omgångar, haha.

Kommentarer
Anonym skrev:

Kul med lite bilder :)

2012-03-28 | 21:30:49
Monica skrev:

Jo du dom var rosa! Men läckert!! :) Så du har också minifötter? :)

2012-03-28 | 23:05:49
URL: http://moonkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback