2012-03-28 | 12:56:00

Musik.

Musik har alltid haft en stor del i mitt liv, varit en viktig del.
Jag har skithög musik på när jag pluggar,tränar, när jag städar, ja tom ibland när jag läser. Jag har låtar som får mig att tänka på olika delar och personer i mitt liv.
Jag har musik för lågsstadiet, högstadiet och gymnasietiden.
Jag har låtar för högskolan både i Ume och Lule.
Jag låtar för var och en av mina pojkvänner, de bra som de dåliga.
Jag har låtar för mina nära och kära, för min student, för fotbollscuper,för USA.
Jag har som sagt musik och låtar för det mesta.

Men just nu har jag ingen musik, det finns inga låtar som berör, får mig att dansa, får mig att bli glad, sjunga eller bara lyssna till. It´s weird and I don´t like it.




Haha detta var inte igår.

Kommentarer
kuttis skrev:

Kolla din spotify :)

2012-03-28 | 13:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback