2012-03-30 | 15:51:36

Semster my ass.

What ever !!
Sitter här sjukt rastlös, har dammsugit, dansat som en tok och nu funderar jag på en promenad. Problemat är att jag vill ha med mig hundarna, men jag vill inte ha in dem i lägenheten sen. De drar in helt omäskliga mängder med grus och skit just nu. Man dammsuger och skurar, och minuten, nä sekunden som de kommer in så är allt grått och grusigt igen. Samtidigt så har jag inte samvete att gå ut i det fina vädret utan att ta dem med.
Fick hem ett papper från ett städföretag. Och hade jag råd hade jag anställt dem för veckostädning, en grundlig en. Visst är det en härlig känsla när lägenheten skiner och luktar gott och man har gjort allt själv, men ärligt talat så tror jag att jag skulle kunna leva utan den känslan.

Nåja ska ta mig gungande kropp och hitta på något innan jag blir T O K I G.




Och vet ni, när jag blir stor ska jag bli en Skogsmulle. Tänk att få spendera dagarna utomhus i naturen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback