2012-03-11 | 19:02:54

Söndag.

Började min dag med att åka till Öjebyn för att se bästa kusinbarnet spela lite innebandy. Förutom att det är hur roligt som helst att se dem spela, så är det också väldigt trevligt att få sitta och surra med kusin, Elin och moster.
Har ju varit en söndag fylld av sport, inte bara 7-åringar som spelar innebandy, utan skidskytte, slalom, fotboll, friidrott. Phu man blir ju helt slut.



Väl hemma blev jag så inspirerad av alla bloggare som städade och röjde denna söndag, så jag rycktes med. Har dammsugit, skurat (inte för att de kommer synas om ungefär fem minuter.) kastat, vädrat och tvättat. Nu satte jag mig ner en stund för att lyssna på lite GoGo Dolls och kolla upp lite saker från LTU. Snart ett år sedan jag gick ut, och inte ett enda hälsovägledarjobb har jag sökt. Hittade inte alla mina inlämningar, så då blev jag lite deppad. Tänk om allt är försvunnet bara för att jag inte har tagit tag i saker och ting, och skrivit ut allt ?? Kastade iväg ett mejl för att höra om jag är helt screwed eller inte.

Jag lyssnar alltidtokhög musik då jag städar, gärna någon lite "argare" sort. Jag pluggar ju även till musik, hög musik.
Hur gör ni när ni städar/pluggar ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback