2012-03-17 | 06:22:15

Zzzzzzz.

Tio över nio gav jag upp och gick och la mig igår. Jag var ärligt talat helt slut och hade den värsta huvudvärken jag någonsin haft. Tog tom en alvedon för att lindra, och jag tar inte gärna "piller". Kan inte ens tänka mig hur det skulle vara att ha migrän, stackars människor.

Nu är jag sur för att blogg.se inte publicerat mina senaste inlägg. De står som publicerade i mitt arkiv men syns inte. Ett I-landsproblem helt klart, men det irriterar mig.
Ute snöar det lapphandskar, och pojkarna blev helt galna när de kom ut och fick se den nya snön, lite roar små sägs det ju.

Lite smink oppa hejna och sen jobbet.

Förkylningsstatus: Snorig, febrig, trött, ont i halsen och rent allmänt tärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback