2012-05-20 | 11:25:28

Chillin'.

Vi kom in från promenaden precis när regndropparna började falla. En lugn stund i soffan med en god kopp te, en tidning och lite Nyhetsmorgon så har jag fortsatt min söndag.
Snart ska jag faktiskt bege mig mot Pite Havsbad, inte för att bada, det gör jag inte ens mitt i sommaren. Men jag ska möta upp Maria med familj samt kusin på Skeppet, ett lekland där barnen ska få rastas lite. Kanske vågar jag mig på att spela lite minigolf.

Först ska jag mysa lite mera i soffan, men försöka att inte somna. Vaknade nämligen klockan sex i morse och var helt övertygad om att jag hade tagit mig en rejäl sovmorgon. Såklart kunde jag inte somna om när jag upptäckte mitt misstag, men men jag är ju ledig så jag kan ta en nap när jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback