2012-05-25 | 07:46:05

Kommenterbart ??

Hallå i stugorna denna fredag. Hoppas allt är bra. Själv ska jag snart gå och jobba, jobbar till fyra och sen är det full fart hem för att svida om och bege sig mot Lule för att springa/lubba/strosa Vårruset. Vädret ser ut att vara på vår sida också, så jag tror det blir en myschet bra dag.
Fick dock till mig att det kan vara svårt att kommentera på bloggen, att man måste skriva in bokstäver och dylikt som inte alltid fungerar. Nu kan jag ju inte be er kommentera om ni också har problem med det, men jag ska kolla upp det sen när jag kommer hem.

Ha en skön fredag, och njut av vädret om ett halvår är det nästan första december igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback