2012-05-31 | 13:50:00

Komsi, komsi.

Mina planer gick i stöpet. Hade ju tänkt ila hem för att sova en stund till efter mötet. Men solen sken så fint och värmde så bra, så jag hamnade i solstolen istället. Tyvärr är det fortfarande så att så fort solen går i moln, så är det inte alls någon värme ute.
Jag har även hunnit med att rasta och avhåra mina hundar. Dock finns det hur mycket päls som helst kvar på dem båda, så jag är långt ifrån klar.

Som ni förstår är jag inte alls upplagd för att snart gå och jobba. Det är det som är nackdelen med att jobba eftermiddagar, man hinner bli "hemmavan" och sen är det besvärligt att göra något annat. I sommar ska jag dock jobba heltid hela första perioden, och i princip bara morgonpass, och då kommer jag säkert gnälla på det, haha.

I övrigt var jag inne hos Leila igår och jag tror jag dog en smula. VILL HA !! Ja i princip allting skulle gärna få flytta in hos mig. Tänk att få baka, laga mat och använda alla dessa ljuvliga hjälpmedel.




Kommentarer
Åskrås skrev:

Åh rosa emalj - kärlek. Har fått av min tjej i födsledagspresent en kanna å 2 muggar.

2012-06-01 | 23:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback