2012-05-19 | 09:22:11

Lördag.

Dagen började alltså med en hundpromenad. Och även om det var lite för blåsigt för min smak, så var det riktigt härligt.
Börjar jobba klockan elva, så nu sitter jag här och läser ikapp lite bloggar och försöker sminka mig samtidigt, jag vet inte ännu om det var en sån lyckad idé.

Ingen kan väl ha missat att jag äntligen har fått igång min nya telefon. Det är så roligt att direkt kunna dela med sig av saker och ting, och inte göra det sen åsså blir det aldrig av. Instagram är ju en finfin sak, jag gillar att göra foton lite mer personliga men har aldrig haft tålamodet att sätta mig in i tex. photoshop, så detta är ju ett enklare och mer bekvämt sätt.

Ikväll ska jag till Maria, lite tjejsurr och lite film. Ska bli mysche trevligt, precis vad jag behöver.
Någon som kan gissa vilken film vi ska se ??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback