2012-05-22 | 05:36:04

Men ååååå.

Feber och ont i halsen, vilken trevlig start på tisdagen.
Bara sådär pang, bom så började jag att känna av halsen igår. Inte haft några känningar i kroppen innan, utan varit pigg och fräsch. I natt har jag dock svettats som en tok, och det hör till ovanligheterna att fröken Pettersson svettas när hon sover, inte ens vanligt när det är som varmast på sommaren. Därför kollade jag tempen nu på morgonen och yes I´m hot !!
Kort dag på jobbet så jag åker dit och gör det jag ska, är ledig i morgon så jag får sova hur mycket jag vill sen.

Peace out, eller nåt !!

Kommentarer
M skrev:

Krya på dig!!

2012-05-22 | 09:07:13
URL: http://wordsofasmalltowngirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback