2012-05-21 | 05:30:11

Time to wake up.

Jag var lite off igår kväll. Tror helt klart att de hängde ihop med att jag klev upp alldeles för tidigt igår morse. Men att ta en liten nap vid sjusnåret kändes som dumheter, eftersom jag skulle upp redan fem i morse. Så jag härdade ut till runt halv elva och trodde att jag skulle få sova tungt, och djupt. Jag hade fel, hela natten har jag försovit mig i mina drömmar, så när klockan ringde vågade jag inte snooza.

Ser iallafall ut att bli en riktigt fin dag här i Pite, solen börjar krypa över taken och det ser inte ut att blåsa alltför farligt. Hade tänkt att dra ut på en 5km joggingrunda idag om kroppen inte känns alltför tung senare i eftermiddag. Men när jag kommer hem ska jag nog sova en stund, eller jag SKA sova en stund. Inte mkt mera att rapportera inte, så vi kladdar väl på lite smink då.

Måndag morgon my friends !!

Kommentarer
M skrev:

Ny vecka, nya möjligheter!! :)

2012-05-21 | 07:13:56
URL: http://wordsofasmalltowngirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback