2012-11-29 | 21:28:32

Butter.

En bra dag är snart slut. Knappt varit hemma en enda minut, härliga tider.
Började med att möta upp Elin på stan, vi hann gå i en del affärer och köpa lite klappar. Men vi bestämde oss ganska snabbt att gå på ett café och sätta oss att surra !! Och det vi gjorde. Alldeles för sällan som jag och Elin träffas ensam, så det gäller att ta vara på tiden.
Hämtat paket, både julklappar och ett till mig själv från Tefrossa. Alltid lika spännande att öppna det eftersom jag oftast inte minns vad jag har klickat hem, haha.
Nu sitter jag på rumpan och ser "Jamies bästa jul". Jag är lite kär i honom det ska erkännas. Och hans sätt att säga "butter" well I'm sold.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/285691/images/2012/pic_50b7c541e087c37b424566b2.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback