2012-11-28 | 15:31:54

Julestök.

 
Ändå nöjd med mig själv idag *klappar på huvudet*.
Somnade på soffan efter förra inlägget och vaknde inte förrän tolv !! Fyra timmar tills jag skulle börja jobba. Men man hinner en hel del på fyra timmar. Stöka ner en lägenhet totalt tex.
 
Det tar sig dock med pyntandet. Dock skulle jag behöva några armar till.
Hundarna har fått vara ut, jag har pysslat med lite viktiga papper och sminkat mig. Redo för jobbet helt enkelt. Helst av allt skulle jag vilja vara hemma och fixa klart. Tvivlar dock på att chefen godtar "måste adventspynta" som giltig frånvaro.
Men hey jag har ju hela natten på mig sen så !!
 

Kommentarer
Sara - om att vara mamma och ha en bipolär sjukdom. skrev:

hehe sådär såg det ut i mitt vardagsrum i förrgår, när jag väl tagit fram allt ångrade jag mig - men jag bet ihop och styrde upp bland allt pynt, det kändes bra efteråt. Nu ska jag bara vänta till söndag så vi kan pynta tillsammasn hela familjen :)

Kram

2012-11-29 | 10:24:17
URL: http://pillrigt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback