2012-11-28 | 09:36:14

Morgon.

Vaknade upp och det var fortfarande mörkt ute. Men grannarnas ljusstakar lyste upp så fint, och när jag sedan såg att det låg ett runt vitt lager på backen, ja då log jag.
Bylsade på mig och gick ut med hundarna. En lugn och relativt tyst stad i ett lätt snöfall. Ja hade det varit julaftonsmorgon så hade det varit perfektion !!
Måste erkänna att vissa morgnar, speciellt nu under hösten då det har varit grått och regnigt, så har det varit lite tungt att ta sig ut med dogsen på morgonen. Men idag tror jag vi hade kunnat gå hur långt som helst.

Blir att ta det lugnt en stund, läsa tidningen, leta efter spännande julrecept och bara vila. Innan jobbet hade jag tänkt börja göra lite advent också.
Summan av kardemumman, mer snö till folket !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback