2012-11-26 | 00:35:20

Skyltsöndag.

 
Idag har det varit skyltsöndag i staden där jag bor.
Jag har spenderat den med fina kusin med familj, vänner och hundarna såklart.
En stund på ett café med surr och människor som ger mig energi, detta gör mig kreativ. Har gjort lakritskola samt chokladkola ikväll. Ett juligt arrangemang samt skrivit listor. Julen är verkligen en "Listfias" högtid !!
Har hunnit inhandla ett antal julklappar samt två födelsedagspresenter.
 
Jag brukar alltid försöka håll mig till första december innan jag får kasta min i allt julstök. Ingen musik, inget bak osv. Men i år har jag tänkt om helt.
Varför inte förlänga denna härliga tid lite ??
Kanske vara klar med klappar och annat tidigt, för att sen kunna njuta ??
Även att baka det man vill prova på för stunden, och inte ha en lista på fyra sidor som man vill hinna göra, för att sen knappt göra något.
Nä i år tänker jag om, och jag hoppas och tror att det kommer bli bra.
 

Kommentarer
Åskrås skrev:

Härligt att du e tillbaka. Förstår att man måste pausa ibland. Å du e duktig som vanligt. Kramizar från Åskrås

2012-11-26 | 09:03:24
Sara - om att vara mamma och ha en bipolär sjukdom. skrev:

Åh vad mysigt med julskyltning, jag måste försöka leta upp någon här i närheten till helgen :)

2012-11-27 | 14:16:37
URL: http://pillrigt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback