2012-10-05 | 17:25:00

Bad hairday.

Jag har ett problem, eller ok man kan väl inte kalla det för problem egentligen.
Hur som haver, ALLTID när jag ska fixa mig för dagens bravader så lyckas jag sminka mig och göra något med håret INNAN jag har tagit på mig de kläder som jag ska ha för dagen. Det slutar alltså alltid med att jag förbannar mig själv och får försöka dra tröjorna över frisyren, som alltid blir förstörd.
Så mina dålig hårdagar beror inte på håret, utan på min egen tröghet, typ, eller, tja.
 
Det trögaste som jag lyckats med är att måla naglarna medan jag satt på toaletten. Det kändes som en bra idé när jag satt där, mindre bra sen som ni säker förstår.
 
Ibland undrar jag om det inte borde vara skottpengar på mig och mina idéer.
 

Kommentarer
Malla skrev:

hahaha :D

2012-10-05 | 21:31:22
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback