2012-10-09 | 20:32:50

Failure.

 
Det är lätt att skylla på andra, och jag vet att man alltid själv har en del i det hela.
Jag kan dock inte undgå att undra om mitt liv sett annorlunda ut om jag inte hade träffat honom, eller åteminstone stått på mig själv.
Vem vet, kanske hade allt sett ut precis som det gör idag oavsett.
Kanske hade allt varit helt annars.
Att älta saker som hände för tio år sedan gör mig inte gott och det vet jag också. Att jag har svårt att släppa saker är ingen nyhet.
Samtidigt så har jag lärt mig en del av det som hände, just genom att älta.
Ärligt talat så hade jag kunnat vara utan honom och allt som han förde med sig.
Sargade, förlorade relationer.
Osäkerhet.
Intevaravärdnågonting.
Ånger.
Failure.
Han tog mer än vad han gav, och än idag så finns det ärr.
 
Man ska inte älta, men ibland undrar jag om mitt liv hade sett annorlunda ut.
 

Kommentarer
M skrev:

Nä man ska inte älta och man ska inte tänka om men det gör vi i alla fall. Det finns inga genvägar, tid tid och mer tid i kombination med att titta framåt.
Kram

2012-10-09 | 21:36:13
URL: http://wordsofasmalltowngirl.blogspot.com
M skrev:

Nä man ska inte älta och man ska inte tänka om men det gör vi i alla fall. Det finns inga genvägar, tid tid och mer tid i kombination med att titta framåt.
Kram

2012-10-09 | 21:36:13
URL: http://wordsofasmalltowngirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback