2012-10-25 | 23:24:55

Ja köpt en gran.

Well blogg.se app har krånglat igen.
Men, men denna dagen har snart försvunnit. Kändes som om det kunde bli en väldigt lång dag där runt två-tiden. Men en promenad, lite städning och lite shopping så flöt det på.

Min vita, fluffiga gran har jag redan berättar om. Förutom den så köpte jag ett doftljus och lite te på Åhléns. Spanade även in deras julsaker, ooooo vad mkt fint de har. Men jag tänker försöka hålla mig ett tag till innan jag blir helt julgalen. Fast jag inser nu att jag köpte ju faktiskt en gran idag.
Jaja man kan ju inte alltid vara på topp !!


Kommentarer
Ann-Sofie skrev:

Åh vilken mysig gran :)

2012-10-26 | 06:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback