2012-09-16 | 09:15:11

As it should be.

Man skulle ju ha kunnat tro att efter att av sovit i 12 timmar, så skulle jag vara pigg och alert under gårdagen. Så var inte fallet. Jag fick kämpa för att hålla mina ögon öppna i princip hela dagen.
Röjningen i Munkis gick väldigt smärtfritt, så vi kunde sitta i solen och glassa större delen av dagen.
På kvällen var jag redo att lägga mig i soffan och inte kliva upp något mer den dagen. Men jag tog mig in kragen och tänkte om. Ett sms till kusin och kvällen spenderades med dem och lite hockey.
Alltid lika trevligt, även om fel lag vann.

Idag står det kalas på schemat. Maria har blivit tant, och det vill man ju inte missa !!
Dock börjar jag söndagen som den alltid borde påbörjas. I soffan, en kopp te och Nyhetsmorgon. I älsk hä !!
Fast det verkar som om två andra är lite sugna på att gå ut, och de bestämmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback